Prezentace služeb pomocí virtuální reality může nabídnout zákazníkům spoustu výhod. Nejenom je seznámit s produkty, ale zároveň i zábavnou formou přiblížit všechny aspekty produktu a/nebo služby individuálně každému jedinci.
Virtuální realita, technologie, která vtáhne uživatele do simulovaného prostředí a umožní mu vnímat zrakem, sluchem i hmatem, jako kdyby se pohyboval v reálném prostředí. Můžeme se tak přenést do oblastí, kam bychom se neměli vůbec šanci podívat nebo zacházet s předměty, které ve skutečnosti ještě nejsou zhotoveny.
Jen si to představte. Chtěli byste si koupit nový dům. Investice je to opravdu veliká, proto s tím přichází i dlouhé a pečlivé rozhodování. Jakou velikost domu zvolit? Kolik pokojů budu chtít? Do čeho ještě má smysl investovat, co už je nadbytečné a porovnávat to s představami našich budoucích potřeb. Co když ale budete mít možnost se svým domem projít ještě předtím, než se začne se stavbou?
"Procházím se moderními prostory předem zpracovaného návrhu domu, obdivuji interiér obývacího pokoje s krbovými kamny, malby na zdi, a prostornou kuchyni. Pomalu dosedám na pohodlné křeslo a rozhlížím se po celém pokoji. Domek má dokonalou atmosféru… tady bych si dokázal představit žít. ... Na to si sundávám VR brýle a pokračuji v obchodní schůzce."
Virtuální realita přináší revoluční změny, kdy i ti, kteří zpravidla nemají dobrou prostorovou představivost, získají komplexní přehled o své vysněné nemovitosti. A to je skvělý krok dopředu.
Bidli v únoru spustilo projekt VR na své pobočce v Praze, Jindřišská. V prostorách pobočky je umístěna zóna virtuální reality, kde si zákazníci brzy mohou vyzkoušet některé služby v příjemném prostředí a nemusí se jen spoléhat na výkresy a 3D vizualizace. Nově se tak můžete projít vybraným typovým domem nebo interiérem už od vypracování návrhu. A to nejen projít, virtuální realita vám nabídne i možnost vyzkoušet si tak na vlastní kůži, jaké by to bylo v daném domě žít.